Kuva: Risto Musta

Tarjoamme monipuolista koulutusta ajankohtaisista aiheista – mm. seminaareja, neuvottelupäiviä ja konsultointia. Kehitysvammaliiton koulutukset ovat edullisempia jäsenillemme.

Kehitysvammaliitto kouluttaa: syksy 2021 -esite (pdf, 310 kt)

Tällä hetkellä koulutamme etänä! Etäkoulutukset mahdollistavat osallistumisesi paikasta huolimatta. Koulutuksemme ovat vuorovaikutuksellisia, ja jokaisella osallistujalla on mahdollisuus osallistua keskusteluihin sekä esittää kysymyksiä.

Saat linkin koulutukseen sähköpostitse. Osallistuminen on helppoa ja vaivatonta. Vastaamme mielellämme kaikkiin kysymyksiin koulutuksiin, etäyhteyksiin ja osallistumiseen liittyen.

Kehitysvammaisen kohtaaminen - Webinaari Kehitysvammaliiton jäsenille

Ajankohta: 9.11.2021

Jos olet juuri aloittanut työskentelyn kehitysvamma-alalla ja sinulla on vähän tai ei lainkaan perustietoa / kokemusta kehitysvammaisuudesta, on tämä webinaari tarkoitettu juuri sinulle! Webinaarissa käsitellään lyhyesti mitä on kehitysvammaisuus ja kuinka kohdata kehitysvammaisia ihmisiä. Lisäksi tilaisuudessa esitellään hyvää palautetta saanut työajalla suoritettavaksi soveltuva verkkokurssi, jonka avulla voit  perehtyä lisää ja syventää tietojasi Kehitysvammaisuudesta.

Webinaarin kesto on 1h klo 13-14

• koulutuksen sisällöstä: kouluttaja Outi Raunetvuo, outi.raunetvuo(at)kvl.fi, puh. 045 7733 4494
  • käytännönjärjestelyistä: osastosihteeri Mirka Oksanen, mirka.oksanen(at)kvl.fi, p. 09 3480 9265

Osallistumismaksu Jäsenistölle suunnattu maksuton webinaari.
Paikkakunta webinaari
Kouluttaja Kouluttajat: Outi Raunetvuo ja Niina Sillanpää Kehitysvammaliitto ry

Ilmoittautuminen viimeistään 2.11.2021

Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia.

Tietosuojaseloste