Kuva: Risto Musta

Tarjoamme monipuolista koulutusta ajankohtaisista aiheista – mm. seminaareja, neuvottelupäiviä ja konsultointia. Kehitysvammaliiton koulutukset ovat edullisempia jäsenillemme.

Kehitysvammaliiton tapahtumakalenteri jäsenille, kevät 2022 (pdf, 916 kt)

Tällä hetkellä koulutamme etänä! Etäkoulutukset mahdollistavat osallistumisesi paikasta huolimatta. Koulutuksemme ovat vuorovaikutuksellisia, ja jokaisella osallistujalla on mahdollisuus osallistua keskusteluihin sekä esittää kysymyksiä.

Saat linkin koulutukseen sähköpostitse. Osallistuminen on helppoa ja vaivatonta. Vastaamme mielellämme kaikkiin kysymyksiin koulutuksiin, etäyhteyksiin ja osallistumiseen liittyen.

Esihenkilöiden muutospysäkit - Pitoa työhön, urakehitysmalli -webinaarisarja 1/5

Ajankohta: 15.2.2022 klo 12:00 - 15:00

Viisiosainen tapahtumasarja antaa yhteisöllistä tukea esimiestyöhön ja sen ajankohtaisiin teemoihin. Yhteistä keskustelua alustavat teemojen erityisosaajat. Liity esihenkilöyhteisöön saamaan ja jakamaan hyviä käytäntöjä työsi tueksi.

Vahvat perustaidot ja läpi työuran jatkuva osaamisen päivittäminen ovat keinoja vastata työelämän murrokseen. Henkilöstön osaamista kehittämällä voidaan parantaa vaikuttavuutta, palveluiden yhdenvertaista saatavuutta ja toiminnan sujuvuutta. Urakehitysmallista alustaa Riitta Vehovaara, jolla on vahva asiantuntemus ammattiin liittyvästä lainsäädännöstä ja koulutuspoluista.

• 15.2.2022 klo 12-15.00 Urakehitysmalli
  • 15.3.2022 klo 12-15.00 Korona-ajan tilinpäätös
  • 3.5.2022 klo 12-15.00 Monikulttuurisuus työssä ja työyhteisössä

Voit osallistua yksittäiseen tapahtumaan alla olevan ilmoittautumislomakken kautta.
Mikäli haluat ilmoittautua kerralla koko kevään tapahtumasarjaan lähetä sähköpostia osoitteeseen mirka.oksanen@kvl.fi.
Kokonaishinta kevään kolmeen tapahtumaan: 150 € (jäsenet) ja muut osallistujat 189 €.

• sisällöstä: kouluttaja Liisa Jokela, liisa.jokela(at)kvl.fi, puh. 050 592 8505
  • käytännönjärjestelyistä: osastosihteeri Mirka Oksanen, mirka.oksanen(at)kvl.fi, p. 09 3480 9265

Veloitukseton peruutus voidaan tehdä ennen viimeistä virallista ilmoittautumispäivää. Tämän jälkeen tapahtuneista peruutuksista peritään 50 % koulutuksen osallistumismaksusta.
Jos peruutuksen syynä on oma tai lapsen sairaus, toimistokuluina veloitetaan 40 euroa. Koko maksu peritään mikäli peruutusta ei tehdä lainkaan.

Mikäli henkilö on estynyt osallistumasta sairauden tm. ylivoimaisen esteen vuoksi voi hän lähettää toimipaikastaan toisen henkilön tilalle. Tästä tulee kuitenkin ilmoittaa kirjallisesti etukäteen koulutuksen käytännönjärjestäjälle (mirka.oksanen@kvl.fi). Tällöin emme peri peruutusmaksua.

Kehitysvammaliitto pidättää oikeuden tilaisuuden peruuttamiseen esimerkiksi vähäisen osanottajamäärän vuoksi sekä mahdollisiin aikataulu-, puheenvuoro- ja paikkamuutoksiin.

Osallistumismaksu Kehitysvammaliiton jäsenet 85 euroa. Muut osallistujat 93 euroa.
Paikkakunta verkkotapahtuma
Paikka verkkotapahtuma

Ilmoittautuminen viimeistään 1.2.2022

Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia.

Tietosuojaseloste