Kuva: Risto Musta

Tarjoamme monipuolista koulutusta ajankohtaisista aiheista – mm. seminaareja, neuvottelupäiviä ja konsultointia. Kehitysvammaliiton koulutukset ovat edullisempia jäsenillemme.

Kehitysvammaliiton tapahtumakalenteri jäsenille, kevät 2024 (pdf, 1 Mt)

Tällä hetkellä koulutamme enimmäkseen etänä! Etäkoulutukset mahdollistavat osallistumisesi paikasta huolimatta. Koulutuksemme ovat vuorovaikutuksellisia, ja jokaisella osallistujalla on mahdollisuus osallistua keskusteluihin sekä esittää kysymyksiä.

Saat linkin koulutukseen sähköpostitse. Osallistuminen on helppoa ja vaivatonta. Vastaamme mielellämme kaikkiin kysymyksiin koulutuksiin, etäyhteyksiin ja osallistumiseen liittyen.

Verkkokursseja ja tilauskoulutusta muille kuin jäsenillemme tarjoaa Kehitysvammaliiton 100-prosenttisesti omistama yritys Saavuta Asiantuntijapalvelut Oy.

saavuta.fi

SIIRTYY SYKSYYN Työ- ja päivätoiminnan luovat menetelmät, Iloa taiteesta - työpajasarja 1/4

Ajankohta: 17.2.2022 klo 09:00 - 15:00

Koulutus siirtyy pidettäväksi syksyyn.

Neliosainen työpajasarja työ- ja päivätoiminnan henkilöstölle tai muille aiheesta kiinnostuneille. Työpajoista kaksi toteutetaan keväällä ja toiset kaksi syksyllä.

• 17.2. klo 9.-15.00 Iloa taiteesta, osa 1/4
  • 22.3. klo 9.-15.00 Luovaa teknologiaa, osa 2/4

Päivä sopii niille, jotka haluavat kokeilla jotain uutta kehittämällä taiteen tekemistä työ- ja päivätoimintaporukan voimin ja kanssa. Taidetta voi tehdä esimerkiksi omassa kaupunginosassa tai ostoskeskuksessa. Yhteinen taideteos voi sisältää esimerkiksi kuvia, ääntä tai videoita. Päivän opettajina toimivat Kettukin toiminnanjohtaja Sirpa Taulu yhteistyössä taiteilijan kanssa (henkilö varmistuu myöhemmin).

Voit osallistua yksittäiseen tapahtumaan alla olevan ilmoittautumislomakken kautta.
Mikäli haluat ilmoittautua kerralla kevään kahteen työpajaan lähetä sähköpostia osoitteeseen mirka.oksanen@kvl.fi.
Kokonaishinta kevään kahteen työpajaan: Kehitysvammaliiton jäsenet: 226 euroa ja muut osallistujat: 252 euroa.

Koulutusinfo

• Koulutuksen toteutumisesta tai peruuntumisesta lähetetään vielä erillinen vahvistus sähköpostitse viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen. Tämä on hyvä huomioida matka- ja majoitusvarauksia tehdessä.
  • Virallisen viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen ilmoittautumisia saatetaan ottaa vastaan mikäli koulutuksessa on tilaa. Huomioitahan kuitenkin, että veloituksetonta peruutusta ei tällöin ole enää mahdollista tehdä.
  • Erikoisruokavalioista: Pystymme etukäteen pyydettäessä huomioimaan vain yleisimmät ruoka-aineallergiat: vähälaktoosinen, laktoositon, gluteeniton, maidoton
  • Osallistumismaksu laskutetaan pääsääntöisesti tilaisuuden jälkeen.

Lisätietoa:

• sisällöstä: kouluttaja Liisa Jokela, liisa.jokela(at)kvl.fi, puh. 050 592 8505
  • käytännönjärjestelyistä: osastosihteeri Mirka Oksanen, mirka.oksanen(at)kvl.fi, p. 09 3480 9265

Veloitukseton peruutus voidaan tehdä ennen viimeistä virallista ilmoittautumispäivää. Tämän jälkeen tapahtuneista peruutuksista peritään 50 % koulutuksen osallistumismaksusta.
Jos peruutuksen syynä on oma tai lapsen sairaus, toimistokuluina veloitetaan 40 euroa. Koko maksu peritään mikäli peruutusta ei tehdä lainkaan.

Mikäli henkilö on estynyt osallistumasta sairauden tm. ylivoimaisen esteen vuoksi voi hän lähettää toimipaikastaan toisen henkilön tilalle. Tästä tulee kuitenkin ilmoittaa kirjallisesti etukäteen koulutuksen käytännönjärjestäjälle (mirka.oksanen@kvl.fi). Tällöin emme peri peruutusmaksua.

Kehitysvammaliitto pidättää oikeuden tilaisuuden peruuttamiseen esimerkiksi vähäisen osanottajamäärän vuoksi sekä mahdollisiin aikataulu-, puheenvuoro- ja paikkamuutoksiin.

OsallistumismaksuKehitysvammaliiton jäsenet 170 euroa. Muut osallistujat 189 euroa.
PaikkakuntaEspoo
PaikkaKehitysvammaliitto ry, Linnoitustie 2 B, 02600 Espoo