Kuva: Risto Musta

Tarjoamme monipuolista koulutusta ajankohtaisista aiheista – mm. seminaareja, neuvottelupäiviä ja konsultointia. Kehitysvammaliiton koulutukset ovat edullisempia jäsenillemme.

Kehitysvammaliiton tapahtumakalenteri jäsenille, kevät 2022 (pdf, 916 kt)

Tällä hetkellä koulutamme etänä! Etäkoulutukset mahdollistavat osallistumisesi paikasta huolimatta. Koulutuksemme ovat vuorovaikutuksellisia, ja jokaisella osallistujalla on mahdollisuus osallistua keskusteluihin sekä esittää kysymyksiä.

Saat linkin koulutukseen sähköpostitse. Osallistuminen on helppoa ja vaivatonta. Vastaamme mielellämme kaikkiin kysymyksiin koulutuksiin, etäyhteyksiin ja osallistumiseen liittyen.

ALUSTAVA: Meiltä meille! Vertaistoiminta voimavaraksi palveluissa

Ajankohdat:
6.4.2022 09:00 - 16:00
7.4.2022 09:00 - 16:00

Koulutus soveltuu työntekijöille, jotka haluavat vahvistaa osallisuutta ja yhteisöllisyyttä asuinalueilla ja palveluissa. Päivien aikana perehdymme vertaistoimintaan, jossa ihmiset

• toimivat yhdessä ja saavat tukea toisiltaan
  • löytävät ja luovat paikkoja osallistumiselle ja yhteisöllisyydelle
  • tekevät yhteistyötä lähiyhteisöjen kanssa

Koulutuksessa saat välineitä osallisuutta tukevan vertaistoiminnan käynnistämiseen ja yhteistyöhön lähiyhteisöjen kanssa. Lisäksi opit ymmärtämään työntekijän roolia vertaistoiminnan ja yhteisöllisyyden tukemisessa. Voit myös pyytää tarjouksen koulutuksen toteuttamiseksi etä- tai lähikoulutuksena työyhteisössäsi, yhdistystoiminnassa tai alueellisesti.

Viimeinen ilmoittautumispäivä
Viimeinen virallinen ilmoittautumispäivä on 22.3.

Koulutusinfo

• Koronatilanne huomioiden koulutus voidaan järjestää myös etäyhteydellä.
  • Koulutuksen toteutumisesta tai peruuntumisesta lähetetään vielä erillinen vahvistus sähköpostitse viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen.
  • Virallisen viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen ilmoittautumisia otetaan vastaan mikäli koulutuksessa on tilaa. Huomioitahan kuitenkin, että veloituksetonta peruutusta ei tällöin ole enää mahdollista tehdä.
  • Osallistumismaksu laskutetaan pääsääntöisesti tilaisuuden jälkeen.

• koulutuksen sisällöstä:
  • käytännönjärjestäjä: osastosihteeri Mirka Oksanen, mirka.oksanen(at)kvl.fi, puh. 09 3480 9265

Veloitukseton peruutus voidaan tehdä ennen viimeistä virallista ilmoittautumispäivää. Tämän jälkeen tapahtuneista peruutuksista peritään 50 % koulutuksen osallistumismaksusta.
Jos peruutuksen syynä on oma tai lapsen sairaus, toimistokuluina veloitetaan 40 euroa. Koko maksu peritään mikäli peruutusta ei tehdä lainkaan.
Mikäli henkilö on estynyt osallistumasta sairauden tm. ylivoimaisen esteen vuoksi voi hän lähettää toimipaikastaan toisen henkilön tilalle. Tästä tulee kuitenkin ilmoittaa kirjallisesti etukäteen koulutuksen käytännönjärjestäjälle (mirka.oksanen@kvl.fi). Tällöin emme peri peruutusmaksua.
Kehitysvammaliitto pidättää oikeuden tilaisuuden peruuttamiseen esimerkiksi vähäisen osanottajamäärän vuoksi sekä mahdollisiin aikataulu-, puheenvuoro- ja paikkamuutoksiin

Osallistumismaksu Kehitysvammaliiton jäsenet 226 euroa. Muut osallistujat 252 euroa.
Paikkakunta Kehitysvammaliitto, Linnoitustie 2 B, 02600 Espoo
Paikka Espoo
Järjestäjä Kehitysvammaliitto

Ilmoittautuminen viimeistään 23.3.2022

Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia.

Tietosuojaseloste