Kuva: Risto Musta

Tarjoamme monipuolista koulutusta ajankohtaisista aiheista – mm. seminaareja, neuvottelupäiviä ja konsultointia. Kehitysvammaliiton koulutukset ovat edullisempia jäsenillemme.

Kehitysvammaliiton tapahtumakalenteri jäsenille, syksy 2022 (pdf, 852 kt)

Tällä hetkellä koulutamme etänä! Etäkoulutukset mahdollistavat osallistumisesi paikasta huolimatta. Koulutuksemme ovat vuorovaikutuksellisia, ja jokaisella osallistujalla on mahdollisuus osallistua keskusteluihin sekä esittää kysymyksiä.

Saat linkin koulutukseen sähköpostitse. Osallistuminen on helppoa ja vaivatonta. Vastaamme mielellämme kaikkiin kysymyksiin koulutuksiin, etäyhteyksiin ja osallistumiseen liittyen.

Verkkokursseja ja tilauskoulutusta muille kuin jäsenillemme tarjoaa Kehitysvammaliiton 100-prosenttisesti omistama yritys Saavuta Asiantuntijapalvelut Oy.

saavuta.fi

ALUSTAVA: Saattohoito - etäkoulutus

Ajankohta: 25.10.2022 klo 09:00 - 15:00

Kehitysvammaisella on oikeus hyvään kuolemaan ja sitä edeltävään saattohoitoon omassa kodissaan. Koulutuksessa perehdytään saattohoidon periaatteisiin ja käytännön toteutukseen. Koulutus soveltuu kaikille aiheesta kiinnostuneille, mutta varsinkin sellaisten yksiköiden henkilökunnalle, jotka toteuttavat tai tulevaisuuden suunnitelmissa on toteuttaa saattohoitoa.

Alustava ohjelma:
Lisätään myöhemmin.

Koulutuksesta saatua palautetta: "Mahtava luennoitsija,kouluttajan oma kokemus asiasta on aina positiivista." "Paljon hyvää ja tarpeellista tietoa." "Selkeäsanainen kouluttaja."

Viimeinen ilmoittautumispäivä
Viimeinen virallinen ilmoittautumispäivä on 11.10.

Koulutusinfo

• Koulutuksen toteutumisesta tai tapahtumapaikan muutoksesta lähetetään vielä erillinen vahvistus sähköpostitse viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen. Tämä on hyvä huomioida matka- ja majoitusvarauksia tehdessä.
  • Virallisen viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen ilmoittautumisia saatetaan ottaa vastaan mikäli tapahtumassa on tilaa. Huomioitahan kuitenkin, että veloituksetonta peruutusta ei tällöin ole enää mahdollista tehdä.
  • Osallistumismaksu laskutetaan pääsääntöisesti tilaisuuden jälkeen.

• koulutuksen sisällöstä: Outi Raunetvuo
  • käytännönjärjestäjä: osastosihteeri Mirka Oksanen, mirka.oksanen(at)kvl.fi, puh. 09 3480 9265

Veloitukseton peruutus voidaan tehdä ennen viimeistä virallista ilmoittautumispäivää. Tämän jälkeen tapahtuneista peruutuksista peritään 50 % koulutuksen osallistumismaksusta.
Jos peruutuksen syynä on oma tai lapsen sairaus (kopio lääkärintodistuksesta tulee esittää), toimistokuluina veloitetaan 40 euroa. Koko maksu peritään mikäli peruutusta ei tehdä lainkaan.

Mikäli henkilö on estynyt tulemasta paikan päälle sairauden tm. ylivoimaisen esteen vuoksi, voi hän lähettää toimipaikastaan toisen henkilön tilalle. Tästä tulee kuitenkin ilmoittaa kirjallisesti etukäteen koulutuksen käytännönjärjestäjälle (mirka.oksanen@kvl.fi). Tällöin emme peri peruutusmaksua.

Kehitysvammaliitto pidättää oikeuden tilaisuuden peruuttamiseen esimerkiksi vähäisen osanottajamäärän vuoksi sekä mahdollisiin aikataulu-, puheenvuoro- ja paikkamuutoksiin.

Osallistumismaksu Kehitysvammaliiton jäsenet 170€. Muut osallistujat 189€.
Paikkakunta etäkoulutus
Paikka Etäkoulutus
Järjestäjä Kehitysvammaliitto ry

Ilmoittautuminen viimeistään 11.10.2022

Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia.

Ilmoittaudu

Tietosuojaseloste